2016. augusztus 12., péntek

6.Rész: Mit csinálsz Shawn?

Előző rész tartalmából:

-A meghívókat elküldted? -kérdeztem, ugyanis míg én távol voltam, addig Ő írta őket.
-Nem, ott vannak az asztalon. -válaszolt.
 ~Dylan szemszöge~
 Ó, szia, Dylan, bírlak...Szia... Helyes vagy... Akkor mégis mire vársz?



~Maya szemszöge~

Néhány perc után csöngettek. Gyorsan leszaladtam a bejárati ajtóhoz és kinyitottam.
-Szia- köszöntem mosolyogva.
-Szia. Sharman, Daniel Sharman.- mosolygott vissza.
-Gyere be.- invitáltam be.-Az ajándékot tedd oda az asztalra-mondtam Danielnek, mire letette az "ajándékok" táblás asztalra. Úgy 10 perc múlva jöttek még páran. Aztán kis idő múlva már mindenki itt volt, már csak Shawn-t és a haverját vártuk. Csendben beszélgettünk, mikor megszólaltam én is.
-Na figyeljetek....Most kell még Diana meg egy lány a segítséghez. Téged hogy hívnak?- mutattam az egyik csajra.
-Emily- válaszolt mosolyogva.
-Rendben, gyere- mondtam és mindhárman bementünk a konyhába.
-Na szóval. Sajttortát kell csinálnunk. Diana, készítsd el a masszát, Emily, te pedig készítsd elő  a tortaformát. Addig én megcsinálom a mini és a nagy csokis kekszeket..- utasítottam a lányokat.  Mire Diana befejezte a masszát, addig Emily elkészült a tortaformával. Én beraktam a sütiket a sütőbe. Mikor kész lettek a sütik, a nagyobb sütit betettem a tortaforma aljába, ezután Dy ráöntötte a csokidarabos sajttorta masszát. Aztán berakta hűtőbe a tortaformát, utána visszamentünk a többiekhez. Shawn azt írta nekem az előbb, hogy körülbelül 1-1,5 óra és jön. Szóval van időnk.

~ 45 perccel később ~

A sajttorta kész, a sütik kint a konyhában. A szélére nyomtam ilyen bonbonszerűségeket és az alappal kész voltam. Elővettem a mini csokis sütiket, és rátettem a "bonbonokra" egyet-egyet. A közepére is tettem néhányat, hogy ne legyen annyira üres. Végezetül beraktam a hűtőbe. Jó, hogy a sok embernek kettőt csináltunk.




~15 perc után~

Az ablakban néztem kifele, mikor megpillantottam Shawnt és a haverját.
-Jön, emberek bújjatok el!!-kiáltottam el magam, mire én lekapcsoltam a lámpát és elbújtunk. Kulcs csörgés és ajtónyitódás. Fel a villany és:
-Boldog szülinapoooott!!-kiáltottuk el magunkat, mire Shawn összerezzent és elmosolyodott. Mindenkinek megköszönte, majd elkezdtünk beszélgetni. Dy megzörgette a vállamat és a konyha felé biccentett. Értettem a célzást, így elindultam és kivettem a hűtőből a sajttortát és meggyújtottam a gyertyákat. Lassan kivittem és elkezdtük énekelni Shawnnak.
-Boldog, boldog születésnapot, kívánjuk hogy legyen még, sok ilyen szép napod. Ez gyorsan lezajlott, majd jöhetett az ajándék bontogatás. Shawn-nak minden tetszett, nagyon jó ajándékokat kapott. Ekkor hirtelen valaki odajött hozzám.
-Szia...-köszönt nekem egy srác. -Wren vagyok....Wren Kingston.
-Szia-mosolyogtam rá, hogy tudja, nem harapok. -Maya Jones.-mutatkoztam be. Eléggé jól elvoltunk mikor valami megütötte a szemem. Diana...Daniellel flörtölt....Na ebből vagyon mi sül ki? Gondolkodásomat az zavarta meg, hogy Shawn felrohan a lépcsőn. Gondoltam felmegyek hozzá.
-Pillanat és jövök- mondtam majd felmentem Shawn után. Bekopogtam Shawn ajtaján. Nem jött válasz, így benyitottam. Amit láttam.. Az borzasztó...
-Mégis mit képzelsz, mit csinálsz??-kiabáltam rá, mielőtt újra vágott volna egy csíkot a csuklóján.

-Én..Én..-itt elsírta magát. Gyorsan odaszaladtam és megöleltem. Kerestem fertőtlenítőt, fáslit és bekötöztem a kezét.
-Na szóval...Miért csináltad?- kérdeztem már halkabban.
-Hosszú. -mondta szomorúan. Megöleltem.

~Diana szemszöge~

-És...milyen lányok is jönnek be neked?- kérdeztem bájosan Danieltől. Magaménak akarom tudni ezt a srácot.
-Hát..sötétbarna hajú, barna szemű, kedves és vicces.- mondta azzal az őrülten kábító hangjával. Szóval körülbelül az olyanok mint én.. Ezaz, bejövök neki.


Következő rész tartalmából:
Shawn, mintha kicsit ideges lenne. Pont mint Maya.
Nem lökött el magától, ez nem jelenthet túlságosan rosszat.
~Dylan szemszöge~
A mellettem fekvő lány meg csak nézett, néhol röhögött rajtam.
-Szia haver, látom, hogy jobban vagy. Úgy tűnik, sikerült elfelejtened Mayát. 
~Maya szemszöge~
Neki köszönhetem, hogy van ez a buli, hogy megismerhetek egy aranyos srácot.


Köszönjük, ha elolvastad. Szép estét. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése