2016. augusztus 7., vasárnap

Prológus

Nem is tudom hogy kezdjek neki ennek az évnek. Okos nem vagyok, de amit tudnom kell, azt tudom. Úgy tartják az emberek, hogy osztály társsal sose járj. Ez pont gondot jelent, hogyha az osztályban vannak helyes srácok. Köztük Tyler Posey. Van egy másik srác is, akire mindenki vágyik, csak én nem. Ez a srác Dylan O'Brien. De látszik rajta hogy egyik lány sem érdekli, csakis egy. Le sem veszi rólam a szemét. Tylerrel legjobb barátok lettek az elmúlt napokban. Az én legjobb barátnőm Diana is eszes, ő sem dől be Dylannek és a dumájának. A féltestvéremnek meg nincsenek gondjai a lányokkal. Mivel Ő teljesen más világban él. A nevem Maya Jones, a féltestvéremet, Shawn Davisnek hívják. Én 20, Ő 17 éves. A Barátnőm Diana Meade, pedig 1 évvel fiatalabb nálam. Tyler 21, mert lebukott hozzánk. Dylan meg 20 éves. Apám nincsen, egy szörnyű autó balesetben meghalt.

Az iskola mellett van egy állásom. Egy lakásban lakunk Shawn-nal és az anyukánkkal. Annak ellenére, ami eddig történt velem, boldog vagyok....Legalábbis csak úgy teszek......


Reméljük érdekesnek találtátok a prológust :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése